Tidspunkt
|
Navn
|
Emne
|
08:15–08:32
|
Rud og Martin (17 min)
|
Sociale roller og hierarki
|
08:40-08:57
|
Stella og Nicolaj (17 min)
|
Konfliktløsning i børnehaven
|
09:05-09:17
|
Amalie (12 min)
|
Læringsstile
|
09:25-09:37
|
Mikkel (12 min)
|
Sikkerhed på arbejdspladsen
|
09:40-10:00
|
PAUSE
|
|
10:00-10:12
|
Patrick (12 min)
|
Den gode smed
|
10:20-10:37
|
Casper og Mathias (17 min)
|
Computerspil i undervisningen
|
10:45-11:00
|
Kia, Annastacia og Julie (22 min)
|
Adgangskrav
|
11:10-11:25
|
Lucas (12 min)
|
Madkunst
|
11:35-11:50
|
Anna-Sofie (12 min)
|
|
12:00-12:15
|
Alexander (12 min)
|
|
Fremlæggelsesskema
Husk mennesket har fem sanser: høre. lugte, smage og se, føle. Jo flere vi har i brug, jo stærkere en oplevelse. Tænk over hvilke sanser din fremlæggelse appellerer til. Det er altid godt at skabe billeder.
Personlig engagement
- brug din stemme
- kig op
- brug gestus og mimik
- virk engageret hele tiden
- undgå oplæsning
Præsenter dit projekt og teori. Få en god start, vær velforberedt, find de gode argumenter, forhold dig kritisk til dine kilder, erklær din enighed/ uenighed i dine teorier, tjek teknikken forinden.
Gode ideer til den kreative fremlæggelsen her.
Det skal jeg komme ind på.
Hvad vil jeg i min fremlæggelse?
Skabelon til synopsis
Ingen kommentarer:
Send en kommentar